Odjazdowy czerwiec

Czerwiec, odkąd szkoła istnieje, jest miesiącem wycieczek. Nie inaczej było w tym roku. Byliśmy blisko i daleko- odwiedzaliśmy parki i europejskie metropolie.

W ramach wycieczki edukacyjnej klasy IV-VI poznawały tajniki Ciężkowicko-Rożnowskiego Parku Krajobrazowego. W Ośrodku Edukacji Ekologicznej w Polichtach czekał na nas pan Kacper, który opowiadał nam o ochronie przyrody, walorach krajobrazowych, wartościach historycznych i kulturowych tego parku. Widzieliśmy źródła wód mineralnych – siarczkowych i chlorkowych. Chłopcy chcieli zażyć kąpieli, ale im nie pozwolono… Na końcu rozpaliliśmy ognisko i upiekliśmy kiełbaski. Były wyjątkowo smaczne…

W Warszawie zwiedzaliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego, starówkę i pałac królewski. Wielkie emocje towarzyszyły nam na Stadionie Narodowym – poczuliśmy tę atmosferę wielkich sportowych wydarzeń…

Osoby, które pojechały na inną wycieczkę do stolicy zwiedzały budynki sejmu i pałac prezydencki.

Najstarsi uczniowie naszej szkoły byli w Budapeszcie. Zobaczyli m.in. Zamek Królewski, Kościół Macieja, Basztę Rybacką, Parlament. Duże wrażenie zrobił na nich widok na miasto z Góry Gelerta oraz pobyt na wyspie św. Małgorzaty. Chociaż harmonogram był napięty i wszyscy wieczorem odczuwali zmęczenie, to jednak integracyjne rozmowy w miejscu zakwaterowania trwały do później nocy… Najmocniejszym punktem wycieczki była zatem integracja.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.